ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הזרקת חומצה היאלורונית

    מי שמכיר ולו במעט את התחום של רפואה אסתטית וטיפולי קוסמטיקה רפואיים לבטח נתקל לא אחת בטיפול של הזרקת חומצה היאלורונית. מדובר בחומצה שהגוף מייצר באופן טבעי אך היא עוברת שינויים מלאכותיים במעבדות על מנת להיות עמידה יותר וכדי שלא תתפרק במהלך התרחשות המנגנונים הטבעיים בגוף. איפה אפשר לעשות שימוש יעיל בחומצה? במקומות שבהם עם הזמן הנפח יורד או שהעור הופך לרפוי ולא מתוח. מכאן שאפשר למצוא שלל טיפולים באמצעות החומצה שהמטרה שלהם היא עיבוי השפתיים, החלקת קמטים, הדגשת לחיים והחזרת הסימטריה לפנים ואפילו טיפול בצלקות בולטות. כאשר מבינים את היתרונות של החומצה מבינים שהיא מתאימה בהרבה מקרים.

    איך יודעים אם הטיפול המתאים הוא הזרקת חומצה היאלורונית?

    אדם זה או אחר שמתעניין בתיקון איזשהו עיוות שלדעתו יש במראה החיצוני שלו יפנה אל איש או אשת מקצוע מהתחום על מנת לקבל את חוות הדעת שלו. מומלץ מאד לפנות לקליניקה  שיש לה רקע וניסיון רפואי, מה שיוכל לתת מענה להרבה מאד מקרים. המטפלת או המטפל יבחנו את המטרות של הלקוח, את מה שהוא רוצה להשיג בטיפול ומה בעצם מפריע לו ובמידה וזה יימצא רלוונטי הרי שיוצע לו לבחון את האפשרות של הזרקת חומצה היאלורונית, תוך מתן הסבר מקיף בנוגע לאפשרות זו וליתרונות שלה במקרה הספציפי שלו.

    החומצה הפופולרית בשירות הקוסמטיקה הרפואית

    יש אנשים שרק בזכות טיפול של הזרקת חומצה היאלורונית הצליחו להיפטר מפגם כזה או אחר שיש להם בעור הפנים ובזכותה הם ממש מרגישים שנולדו מחדש. בזכות החומצה הם לא צריכים לעבור ניתוח פולשני ומורכב, לא צריכים להיות עם תחבושת או להמתין להיעלמותם של שטפי דם בולטים שמסגירים את עצם הטיפול. במקום זה הם בוחרים בטיפול קל יחסית שההחלמה ממנו פשוטה עד כדי שאין בה צורך ואפשר מיד לחזור לשגרה.

    בקליניקה של ד"ר אסנת גל זילברשמיט אפשר לקבל את כל המידע אודות החומצה ההיאלורונית והאפשרות שלה לסייע במקרים של טיפולים אסתטיים לעור הפנים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      שאלות ותשובות

      האם טיפולים אסתטיים מתאימים גם לגברים?

      כמובן! טיפוח ואסתטיקה מעניינים גברים ונשים כאחד. יותר ויותר גברים מעוניינים אף הם לשמור על מראה צעיר ורענן, כמו גם לטפל בשיער דליל באמצעות טיפולי PRP לקרקפת.

      האם חומצה היאלורונית מסוכנת בגלל שהיא נקראת חומצה?

      השם "חומצה" מטעה, מדובר במולקולת סוכר מורכבת, אשר קיימת באופן טבעי בגוף (גלגלי עיניים, מפרקים). רמת החומציות שלה זניחה ולא מזיקה לעור.

      מהו הטיפול הנפוץ ביותר בעולם בתחום הרפואה האסתטית?

      במקום הראשון הזרקות בוטוליניום טוקסין; במקום השני הזרקות חומצה היאלורונית.

      איך להאריך את משך תוצאות הטיפול האסתטי?

      לשאוף לשתות 8 כוסות מים ביום, להזין את העור בקרם יום ולילה, לשמור על חיים רגועים ושלווים כמה שאפשר, להימנע מחשיפה לשמש, להשתמש בקרם עם מקדם הגנה (SPF), לחבוש כובע רחב שוליים ולענוד משקפיים עם הגנת UV. להזמין תור להמשך טיפול כל 6-12 חודשים (תלוי בטיפול).

      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support