ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מילוי קמטים נאזו-לביאלים (קמט אף-פה) וקמטי מריונטה

    קמטים נאזו-לביאלים (קמט אף-שפה) הם הקמטים הנמשכים מזוית האף כלפי מטה לזוית הפה. איזור זה שבין האף לפה מתחיל לקבל צורה נפולה כבר מאמצע שנות ה-20. גורמים המזרזים את תהליך ה"נפילה" של האיזור הם חלוף השנים, נזקי שמש ועישון. קרני שמש ועישון גורמים לפירוק סיבי קולגן ואלסטין שנמצאים בעור. ככל שקמטים אילו מעמיקים הם משווים לפנים מראה עצוב ועייף יותר.

    קמטי מריונטה הם הקמטים האנכיים שנמשכים מזוית הפה כלפי מטה לכיוון הסנטר. הם נקראים כך מכיוון שמקנים לפנים מראה עצוב כשל הליצן העצוב המופעל על ידי חוטים (מריונטה). נקראים גם "קמטי הדאגה".

    שני סוגי הקמטים הללו נוצרים עקב תהליך צניחת הלחיים המשולב עם איבוד נפח השומן התת עורי של הפנים ונסיגת עצמות הפנים-תהליכים הקורים בחלוף השנים.

    הטיפול בקמטים אילו נעשה באמצעות מילוי בחומרי מילוי, דוגמת חומצה היאלורונית.

    מילוי קמטים בצידי הפה

    למרות שאנו מודעים לכך שעם השנים מגיעים גם הקמטים, לעמוד מול המראה ולראות שזה קורה גם לנו זה לא עניין פשוט. יחד עם זאת, זה חלק מהמציאות שכולנו מסתגלים אליו. השנים חולפות ופתאום, בוקר בהיר אחד, אנחנו מבינים שזה כבר קרה- הפנים שלנו מלאות בקמטים. אם זה נשמע לכם מוכר והינכם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון, חשוב שתדעו שכיום קיימים לא מעט פתרונות שעולם הרפואה מציע. למשל, מילוי קמטים בצידי הפה. מדובר על טיפול יעיל מאוד שתוכלו לעבור במגוון רחב של קליניקות, אז למה שתוותרו על כך? הקליניקה של ד"ר אסנת גל זילברשמיט זו דוגמא נהדרת למקום שבו כדאי לעבור את כל טיפולי הצערת העור שתרצו.

    האם מילוי קמטים בצידי הפה ישנה וישפר את המצב?

    כל אדם, החושב ברצינות לעבור טיפולים כמו מילוי קמטים בצידי הפה, עושה זאת בכדי לראות תוצאה טובה. לכן הגיוני שתשאלו את עצמכם: האם מילוי הקמטים בעזרת החומרים הכי טובים שיש באמת יהיה יעיל? האם זה ייראה טבעי? לכמה זמן טיפול כזה יחזיק מעמד? חשוב להבין שכל השאלות הללו רלוונטיות, אך הן משתנות בין אדם לאדם. יתרה מכך, השאלה איפה תבחרו לעבור את הטיפולים הללו, תשפיע ישירות על התוצאה הסופית ולכן חשוב לבחור קליניקה מובילה.

    מחירים, יחס אדיב ומקצועיות לכל אורך הדרך

    בסופו של דבר, כל אחד שחושב לעבור טיפול כמו מילוי קמטים בצידי הפה, רוצה גם להנות מהתהליך. אתם הרי עושים משהו עבור עצמכם, כך שברור מדוע תרצו להנות מהעניין כולו. אם תבחרו לעבור את טיפולי הצערת העור השונים, הנראים לכם מעניינים, במקום כמו הקליניקה של ד"ר אסנת גל זילברשמיט, אין ספק שתצאו מאושרים. האמת היא, שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור, זה מדוע דחיתם את זה כל כך הרבה זמן. כאן יקבלו את פניכם עם חיוך, יענו לכם בסבלנות על כל שאלה ויעשו לכם טיפולים עם תוצאה מדהימה. לפרטים נוספים וקביעת תור, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום במספר: 050-2066108, כי עם ד"ר אסנת גל זילברשמיט אתם יכולים להיות רגועים.

    העלמת קמטים בצידי הפה

    בכל יום זה יותר ויותר ברור לכם? אתם רואים על הפנים שלכם עוד ועוד קמטים והאמת היא, שאתם כבר לא יודעים מה לעשות? אתם לא לבד. זה קורה לכולם, אך האמת היא, שצרת רבים היא לא באמת נחמה. לכן טבעי שתנסו לחשוב: האם באמת אפשר להעלים את הקמטים? האם ישנו טיפול כלשהו שיוכל לגרום לכם להיראות יותר צעירים וחיוניים? התשובה היא כן. היום גם אתם, כפי שכבר עשו הרבה מאוד אנשים אחרים בעבר, יכולים לעבור טיפול העלמת קמטים בצידי הפה. לא רק שאתם יכולים לעשות זאת, אלא זה גם מומלץ בחום. לכן, אם אתם מחפשים מקום מוביל לטיפולים מהסוג הזה, הקליניקה לרפואה אסתטית של ד"ר אסנת גל זילברשמיט תתאים לכם בהחלט.

    העלמת קמטים בצידי הפה – האם זה באמת עובד?

    אנחנו חיים בעידן שבו אינספור טיפולים להצערת עור הפנים, העלמת קמטים בצידי הפה ובכלל, שלל טיפולי אנטי אייג'ינג. עם זאת, ניתן לראות שישנם כאלו שאינם מספיק יעילים. לכן טבעי שגם אתם תשאלו את עצמכם– האם הטיפול הזה באמת יגרום לכך שתביטו במראה ותאהבו את מה שאתם רואים? או שאולי מדובר על עוד טיפול שלא יהיה מספיק יעיל? התשובה כמובן תלויה בשאלה: באיזו שיטה להעלמת קמטים תבחרו והיכן תעברו את הטיפול? יש היום שלל אפשרויות ולכן שווה להשקיע, לבדוק ולבחור את הטיפול הנכון ביותר עבורכם.

    טיפולים יעילים באווירה נעימה

    בין אם אתם חולמים על העלמת קמטים בצידי הפה ובין אם תרצו לעבור טיפול ערפד לעור הפנים, הכתובת הנכונה היא הקליניקה לרפואה אסתטית של ד"ר אסנת גל זילברשמיט. מעבר לעובדה שמחכים לכם סוגים שונים של טיפולים, כאן תוכלו להיות בטוחים, כבר מהרגע הראשון, שאתם בידיים של אשת מקצוע נהדרת. ד"ר אסנת גל זילברשמיט מגיעה עם ניסיון רב שנים אשר צברה בעבודתה כרופאה, כך שתוכלו לסמוך עליה ועל יעילות הטיפול שתעברו אצלה. יש לכם שאלות? רוצים לשמוע עוד פרטים או לקבוע תור? חייגו למספר: 050-2066108, ויפה שעה אחת קודם.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      שאלות ותשובות

      האם טיפולים אסתטיים מתאימים גם לגברים?

      כמובן! טיפוח ואסתטיקה מעניינים גברים ונשים כאחד. יותר ויותר גברים מעוניינים אף הם לשמור על מראה צעיר ורענן, כמו גם לטפל בשיער דליל באמצעות טיפולי PRP לקרקפת.

      האם חומצה היאלורונית מסוכנת בגלל שהיא נקראת חומצה?

      השם "חומצה" מטעה, מדובר במולקולת סוכר מורכבת, אשר קיימת באופן טבעי בגוף (גלגלי עיניים, מפרקים). רמת החומציות שלה זניחה ולא מזיקה לעור.

      מהו הטיפול הנפוץ ביותר בעולם בתחום הרפואה האסתטית?

      במקום הראשון הזרקות בוטוליניום טוקסין; במקום השני הזרקות חומצה היאלורונית.

      איך להאריך את משך תוצאות הטיפול האסתטי?

      לשאוף לשתות 8 כוסות מים ביום, להזין את העור בקרם יום ולילה, לשמור על חיים רגועים ושלווים כמה שאפשר, להימנע מחשיפה לשמש, להשתמש בקרם עם מקדם הגנה (SPF), לחבוש כובע רחב שוליים ולענוד משקפיים עם הגנת UV. להזמין תור להמשך טיפול כל 6-12 חודשים (תלוי בטיפול).

      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support