ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    טיפול בשיער דליל

    אחד האמצעים של השנים האחרונות לטיפול בנשירת שיער או בשיער דליל הן בנשים והן בגברים הוא טיפול PRP. הטיפול יכול להעשות לבד או בשילוב עם החומרים הידועים בשוק לעידוד צמיחת שיער (Propecia, Rogaine) או בשילוב עם השתלת שיער. הטיפול

    ב-PRP מעודד צמיחת שיער ומעבה את השערה הצומחת.

    טיפול prp לשיער

    לאחרונה שמים לב שהשיער שלכם נושר יותר מאשר בעבר? אומנם כולנו רגילים לחשוב שבעיות נשירה אלה הן בעיות שנוגעות רק לגברים, אך בפועל, זה מאוד לא מדויק. נשים רבות סובלות מאובדן שיער ויכולות להיות לכך סיבות שונות ומגוונות. זו יכולה להיות סיבה גנטית, מתח, לחץ או שינויים הורמונליים כאלה ואחרים. מה שבטוח, זה שהיום אתם כבר לא צריכים להתבייש, ואינכם צריכים לנסות ולהסתיר את המצב בעזרת פתרונות שונים. ההפך הוא הנכון, שכן היום גם אתם יכולים לעבור טיפול prp לשיער ולהנות מתוצאה נפלאה. אם תהיתם היכן אפשר לעבור טיפולים כאלה בצורה מקצועית, הקליניקה של ד"ר אסנת גל זילברשמיט מהווה כתובת מעולה לכך.

    האם טיפול prp לשיער באמת יעיל?

    כאשר מדברים על טיפול prp לשיער מדובר למעשה בטיפול בעל יעילות גבוהה מאוד. כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע, באופן לא פורמלי קוראים לטיפול הזה גם טיפול ערפד, ויש לכך סיבה טובה. למעשה, מדובר על טכנולוגיה חדשנית הכוללת הזרקת פלסמה לקרקפת או לעור הפנים והצוואר, במטרה לגרום לו להיראות חיוני, צעיר ומבריק יותר. הפלסמה הזאת מיוצרת למעשה מדם המטופלים והיא מועשרת בטסיות, כך שמקור השם הוא מכאן. מדובר על טיפול שכאשר עושים בצורה מקצועית ונכונה – תוצאותיו מרשימות. לכן, אם תעברו טיפול כזה אצל רופאה מומחית, אתם בהחלט צפויים ליהנות ממש בקרוב משיער רב יותר על ראשכם.

    כל הסיבות לפנות דווקא לקליניקה המובילה של ד"ר אסנת גל זילברשמיט

    האמת היא, שכאשר יוצא לשוק טיפול חדש ויעיל כמו טיפול prp לשיער, ברור שנראה אותו בלא מעט מקומות. כלומר, ישנן כיום קליניקות רבות שבהן תוכלו לעבור טיפול זה. יחד עם זאת, לא בכל מקום הטיפול יתבצע בעזרת הציוד הכי איכותי ומתקדם שקיים, ולא בכל מקום מי שיבצע את הטיפול יהיה בעל הידע הנדרש. חשוב לכם להגיע לתוצאה מושלמת? רוצים להנות מטיפול באווירה נעימה, אדיבה ומקצועית? חייגו עוד היום למספר 050-2066108 והצטרפו גם אתם לכל המטופלים והמטופלות של ד"ר אסנת גל זילברשמיט, שתמיד יוצאים מרוצים אחרי כל טיפול.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      שאלות ותשובות

      האם טיפולים אסתטיים מתאימים גם לגברים?

      כמובן! טיפוח ואסתטיקה מעניינים גברים ונשים כאחד. יותר ויותר גברים מעוניינים אף הם לשמור על מראה צעיר ורענן, כמו גם לטפל בשיער דליל באמצעות טיפולי PRP לקרקפת.

      האם חומצה היאלורונית מסוכנת בגלל שהיא נקראת חומצה?

      השם "חומצה" מטעה, מדובר במולקולת סוכר מורכבת, אשר קיימת באופן טבעי בגוף (גלגלי עיניים, מפרקים). רמת החומציות שלה זניחה ולא מזיקה לעור.

      מהו הטיפול הנפוץ ביותר בעולם בתחום הרפואה האסתטית?

      במקום הראשון הזרקות בוטוליניום טוקסין; במקום השני הזרקות חומצה היאלורונית.

      איך להאריך את משך תוצאות הטיפול האסתטי?

      לשאוף לשתות 8 כוסות מים ביום, להזין את העור בקרם יום ולילה, לשמור על חיים רגועים ושלווים כמה שאפשר, להימנע מחשיפה לשמש, להשתמש בקרם עם מקדם הגנה (SPF), לחבוש כובע רחב שוליים ולענוד משקפיים עם הגנת UV. להזמין תור להמשך טיפול כל 6-12 חודשים (תלוי בטיפול).

      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support