ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חומצה היאלורונית בצידי הפה

    יש אזורים ומקומות בפנים שנחשבים למועדים יותר לקמטים או לסימנים של הזמן החולף והגיל. אחד האזורים השכיחים לכך הוא צידי הפה והשפתיים. מדובר באזור שכל הזמן נמצא בפעולה והשרירים עובדים כל הזמן בעת דיבור או אכילה. בנוסף, עם הגיל הפנים מאבדים מהנפח שלהם ונוצר וקטור של נפילה כלפי מטה, דבר שגורם להעמקת הקמט שלצידי הפה (קמט המכונה "סוגריים). התוצאה – קמטים שמופיעים כאן ביתר שאת, מה שמוביל הרבה אנשים לבחון לעומק את האפשרות של הזרקת חומצה היאלורונית בצידי הפה על מנת לטשטש את הקמטים המדוברים ולהפוך את העור לחלק ויפה ולהראות פחות עצובים ועייפים.

    איך יכולה לעזור הזרקה של חומצה היאלורונית בצידי הפה?

    היתרונות והתכונות של החומצה ההיאלורונית ידועים ולא בכדי היא נמצאת בשימוש נרחב בתחום של רפואה אסתטית וקוסמטית. כאשר מזריקים אותה אל מתחת לעור היא מיד מגיעה למקומות שבהם יש חסר בנפחים וממלאה אותם. התוצאה היא מתיחה בריאה ואסתטית של העור שמעליה והפיכתו לכזה שלא נראה מקומט או זקן. הזרקת חומצה היאלורונית בצידי הפה יכולה ליישר את הקמטים שיש באזור זה של הפנים וכך העור של הפנים כולו ייראה יותר צעיר ויותר בריא. יש לא מעט אנשים – גברים ונשים כאחד, שרוצים שצידי הפה יהיו יפים ומתוחים וזה בדיוק מה שתעשה החומצה ההיאלורונית.

    התקדמות משמעותית בתחום של רפואה אסתטית

    השימוש הנפוץ והנרחב בחומצה היאלורונית הוא רק סימן אחד לכך שטיפולים אסתטיים הפכו והופכים לפשוטים יותר בזכות מחקרים חדשים וחידושים שנכנסים לתחום ללא הרף. הזרקת חומצה היאלורונית בצידי הפה חוסכת מהמטופלים ניתוחים כירורגיים שבעבר היו נחלתם של מטופלים אחרים בהיעדר אפשרויות נוספות. בזכות ההזרקה אפשר מיד לחזור לשגרה והתוצאות של עור מתוח, צעיר ויפה ייראו באופן מיידי לאחר סיום הטיפול. גם המחיר הרבה יותר נוח ונגיש, מה שהופך את הטיפולים למתאימים להרבה אנשים.

    רוצים לדעת איך לשפר את המראה של צידי הפה? פנו לקליניקה של ד"ר אסנת גל זילברשמיט והתרשמו ממגוון טיפולים ואפשרויות שמתאימים לכם.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      שאלות ותשובות

      האם טיפולים אסתטיים מתאימים גם לגברים?

      כמובן! טיפוח ואסתטיקה מעניינים גברים ונשים כאחד. יותר ויותר גברים מעוניינים אף הם לשמור על מראה צעיר ורענן, כמו גם לטפל בשיער דליל באמצעות טיפולי PRP לקרקפת.

      האם חומצה היאלורונית מסוכנת בגלל שהיא נקראת חומצה?

      השם "חומצה" מטעה, מדובר במולקולת סוכר מורכבת, אשר קיימת באופן טבעי בגוף (גלגלי עיניים, מפרקים). רמת החומציות שלה זניחה ולא מזיקה לעור.

      מהו הטיפול הנפוץ ביותר בעולם בתחום הרפואה האסתטית?

      במקום הראשון הזרקות בוטוליניום טוקסין; במקום השני הזרקות חומצה היאלורונית.

      איך להאריך את משך תוצאות הטיפול האסתטי?

      לשאוף לשתות 8 כוסות מים ביום, להזין את העור בקרם יום ולילה, לשמור על חיים רגועים ושלווים כמה שאפשר, להימנע מחשיפה לשמש, להשתמש בקרם עם מקדם הגנה (SPF), לחבוש כובע רחב שוליים ולענוד משקפיים עם הגנת UV. להזמין תור להמשך טיפול כל 6-12 חודשים (תלוי בטיפול).

      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support